Ugrás a tartalomra

MI oktatási és ügyféltámogatási szakértő

Rólunk

A Gábor Dénes Egyetem Mesterséges Intelligencia Tudásközpont egy olyan szervezet, ahol a mesterséges intelligenciával kapcsolatos kutatás, oktatás és fejlesztés valóban összeér. Az a célunk, hogy segítsük a szervezeteket és közösségeket abban, hogy a generatív AI-t okosan, biztonságosan és tartósan be tudják építeni a működésükbe. Az általunk generált képzések, kutatások és fejlesztési projektek azt szolgálják, hogy az MI ne csak egy hangzatos technológia legyen, hanem valódi érték: jobb döntések, hatékonyabb folyamatok és olyan innováció, ami tényleg számít.


A szerepkör célja

A szerepkör célja, hogy az AI-alapú tudásmenedzsment megoldások mindennapi működését támogassa, és segítse azok folyamatos fejlődését. Központi elem az oktatás és a tudás átadása, de fontos része annak is, hogy a felhasználói visszajelzések, az ügyféligények és a fejlesztési irányok összekapcsolódjanak. A feladat lényege egy olyan együttműködés, ahol a különböző csapatokkal közösen dolgozunk azon, hogy a megoldások érthetően, gördülékenyen és valóban hasznosan működjenek.

 


Feladatok

1. Oktatás és tudásátadás

  • AI-tematikájú előadások és workshopok megtervezése, testreszabása és megtartása különböző célcsoportok számára
  • Oktatási és tudásanyagok készítése és folyamatos frissítése (útmutatók, prezentációk, oktatóvideók, e-learning modulok)
  • A fejlesztések bevezetésének támogatása

2. Ügyféltámogatás és visszajelzések kezelése

  • Ügyféltámogatási folyamatok koordinálása (helpdesk, igények rögzítése, utánkövetés)
  • Felhasználói visszajelzések és igények strukturált összegyűjtése, elemzése és továbbítása a fejlesztési csapatok felé

3. Fejlesztési folyamatok támogatása

  • Együttműködés a dokumentációs, e-learning és MI fejlesztő kollégákkal
  • A fejlesztések és oktatási tartalmak összehangolása, hogy minden új funkció érthetően és könnyen elsajátíthatóan jusson el a felhasználókhoz

 

 

 

Mikor érdemes jelentkezned?

 

  • Ha van legalább 2 év tapasztalatod ügyféltámogatásban vagy oktatásban
  • Ha szívesen magyarázol el összetett témákat érthetően és strukturáltan
  • Ha erősnek érzed magad kommunikációban és szeretsz precízen dolgozni
  • Ha van tapasztalatod tudásbázisokkal, e-learning fejlesztéssel vagy oktatással (ez előny, nem elvárás)
  • Ha örömmel tanítasz, szereted megosztani a tudásod és kritikusan gondolkodsz
  • Ha inspirál, hogy új ötletekkel formáld a közös munkát
  • Ha természetes számodra az együttműködés és jól érzed magad csapatban

 

Amit nyújtani tudunk

  • Rugalmas időbeosztás: a törzsidő (9:30–16:00) adott, a napod többi részét te szervezed
  • Hibrid munkavégzés: nincs kötelező irodai nap, a személyes találkozások inkább lehetőséget jelentenek
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség: belső képzések és támogatott külső tanulási programok
  • Korszerű, barátságos iroda, ahová jó bejönni, amikor szükség van rá
  • Jó megközelíthetőség tömegközlekedéssel és autóval is
  • Átlátható prémiumrendszer, amely egész évben fókuszban tartja a teljesítményt
  • Támogató, együttműködő csapat, ahol a közös munka és a jó hangulat egyaránt fontos

 

Ha úgy érzed, hogy szívesen dolgoznál velünk, várjuk szakmai önéletrajzodat a hr-mit@gde.hu email címre!

Vissza a karrier hirdetményekhez