Microsoft M365 alkalmazások

 

 

A képzés célja

Az M365 egy modern, felhő alapú Microsoft által biztosított megoldáscsomag, mely mostanra, szinte megkerülhetetlenné vált a vállalatok számára. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy hatékonyabban dolgozzanak, biztonságosan együttműködjenek és rugalmasan hozzáférjenek az adataikhoz bárhol és bármikor. Licenc-elése rendkívül rugalmas, akár az 1 fős felhasználói körtől a több 1000 fős cégeknek is teljeskörű megoldást képes adni informatikai szükségleteikre.

Jelen tananyagban, a szolgáltatás csomag végfelhasználók által leginkább használt alkalmazásai kerülnek bemutatásra, így nem esik szó az adminok által használt beállításokról, vagy a low-code no-code fejlesztésekhez használható Power Platformról.

 

A képzéshez szükséges előzetes ismeretek

A képzéshez semmilyen tantárgyi előkövetelmény nincs.

 

Képzés felépítése

A kurzus céljának megfelelően a következő témák kerülnek benne részletesen bemutatásra. Kurzus az M365 alkalmazások átfogó bevezetésével kezdődik. Áttekintjük, hogy mi is az a Microsoft 365, milyen előnyei vannak az üzleti környezetben, milyen licenc csomagok érhetőek el, hogyan támogatja a hatékony munkavégzést, valamint bemutatjuk az egyes M365 alkalmazások közötti integrációt és szinergiákat. Ezután térünk át a Teamsre, ahol annak felépítését és alapjait tanítjuk meg. A Teams egy virtuális munkaterületet biztosít, ahol csoportok és csapatok könnyen kommunikálhatnak, fájlokat oszthatnak meg, és együtt dolgozhatnak. A résztvevők megtanulják, hogyan hozzanak létre és kezeljenek csapatokat, hogyan indítsanak csevegést és videóhívást, és hogyan használják a Teams alapvető funkcióit. Ezt követően bemutatjuk a Teams speciálisabb funkcióit, a különböző értekezlet típusokat, a meeting funkcióit és beállítási lehetőségeit. Például a csoportos hívásokat, a képernyőmegosztást, az értekezlet rögzítését és más kollaborációs lehetőségeket. Külön modulban mutatjuk be a Teams-hez kapcsolódó alkalmazásokat, valamint részletesen ismertetjük a Teams integrációját más M365 alkalmazásokkal. A hallgatók megismerhetik a SharePoint alapjait is, hogyan épül fel az alkalmazás struktúrája, hogyan áll össze egy komplett szerkezetté, és az egyes elemek hogyan kapcsolódnak egymáshoz. Emellett bemutatjuk, hogy hogyan hozzanak létre és kezeljenek SharePoint webhelyeket, és hogyan oszthatnak meg tartalmakat és állíthatnak be engedélyeket. Valamint áttekintjük az adatvédelmi és biztonsági funkciókat. A második SharePoint modulban részletesen tanítjuk meg, hogyan hozzanak létre testreszabott listákat és dokumentumtárakat a SharePoint segítségével, majd mélyebbre hatolunk a SharePoint beállításaiba, a jogosultsági rendszer felépítésébe és a testreszabási lehetőségekbe. Külön modult szántunk az információ megosztásának, amely a hatékony információ megosztásra összpontosít más felhasználókkal és külső felekkel. Kitérünk a Bookings és a Forms alkalmazások használatára és együttműködési lehetőségeikre.

 

A levelezés talán a legelterjedtebb eszköz, amit a felhasználók napi szinten használnak. A résztvevők megtanulják hatékonyan kezelni az Outlookot, beleértve az e-mailek írását, fogadását, címkézését és rendezését. Ezenkívül bemutatjuk az Outlook naptárat és kereső funkcióit.

 

A vállalti életben napjainkban egyre meghatározóbb a feladatok és a projektek hatékony kezelése. Ezért került be a tananyagba a Planner és a To-Do alkalmazások, mely e tevékenységet támogatják. A résztvevők megtanulják, hogyan tervezzenek, kövessenek nyomon és osztanak meg feladatokat az egyéni és csapat projektekben.

 

Külön modulban kapott helyet a Microsoft Viva platform, amely a munkavállalói élményt és az egészséges munkakörnyezetet támogatja. Részletesen bemutatjuk a 4 fő Viva modult, a Connections-t, az Insights-ot, a Topics-ot és a Learning-et is.

 

A kurzus zárásaként bemutatunk néhány olyan kevésbé ismert M365 alkalmazást és szolgáltatást, amelyek hasznosak lehetnek a munkavégzésben, például a Stream, a Yammer, a OneNote és a Sway.

 

A képzés témái

 

Az oktatási anyag minőségi megfelelése

Az oktatási anyagot olyan oktatók készítették, aki rendszeresen tartanak tréningeket a témáról. A konzultációt tartó szakemberrel szemben ugyanez az elvárás. Az ismeretanyag elsajátítása érdekében a képzés elvégzését segédanyagok, prezentációk, megállító kérdések, ellenőrző kérdések, gondolattérkép és előre elkészített példakódok, illetve előre felvett magyarázó videók segítik. A kurzus készítése során alapvető szempont volt, hogy a bemutatott vállalati technológiákat munkája során közvetlenül hasznosítani tudja a hallgató. Kattints és nézd meg közelebbről, hogy hogyan néz ki egy online kurzus: Tesztelés és minőségbiztosítás


Kattints és nézd meg közelebbről, hogy hogyan néz ki egy online kurzus:

 

 

A képzés mikrotanúsítványa

A képzés hallgatói a jelenleg érvényben lévő jogszabályok alapján hallgatói jogviszonyt hoznak létre a Gábor Dénes Egyetemmel. Amennyiben a kurzust sikeresen teljesítik, azaz a záró teszten legalább 50%-os értékelést kapnak, mikrotanúsítványt állítunk ki 3 kredit teljesítéséről.

 

A képzés költsége

279.000 Ft

 

Várható indítás

2024. szeptember 1.

 

Amennyiben kérdésed lenne, az alábbi e-mail címre küldheted el kérdéseidet: info@gde.hu